Благодарение на тюркоазения цвят с ефект металик и на удобната, а също и функционална форма, опаковката на ADDINOL винаги е била уникална и е привличала вниманието. Сега производителят на немските високомощни смазочни материали представя още по-изразително и динамично оформление. Всички малки опаковки на продукцията на ADDINOL (1, 4 и 5 литра) ще имат нов дизайн на етикетите, което ще направи продуктите още по-привлекателни.
С преминаването към нов дизайн на етикетите ще се появи и нова система, която ще помогне по-бързо и лесно на бъде намиран смазочния материал по магазинните рафтове. Съдържащият се в опаковката продукт ще бъде обозначен с широка цветна ивица в долния край на етикета и големи символи:
• тюркоазена ивица и изображение на двигател ще показват на купувача, че в опаковката има моторно масло за транспортни средства;
• червена ивица и изображение на зъбни колела ще показват, че тези продукти представляват трансмисионни масла, масла за автоматична предавателна кутия на транспортни средства и т.н.;
• оранжева ивица и голяма буква Q (от англ. quality „качество”) ще посочва всички останали продукти на ADDINOL, доставяни в малки опаковки.
Очертанията и размерите на етикетите не са променени, но оформлението е много по-модерно, наситено и динамично. Новото оформление с голяма жълто-златна вълна масло сега символизира продукт с високо качество.
Новите привличащи вниманието етикети са оформени по такъв начин, че купувачът веднага да намери всички най-важни данни върху лицевата страна на опаковката и да не губи много време в търсене на нужното масло на магазинния рафт. Преди някои етикети бяха пренаситени с информация и обилното използване на пиктограми повече не помагаше продуктът да бъде точно позициониран. Сега те са станали разбираеми от пръв поглед. Всички етикети са направени по обща схема.
Върху новите етикети под логото на ADDINOL с главни букви е написано наименованието на продукта, отляво са представени всички най-важни данни. Тук купувачът ще намери всички лицензии на продукта и клас SAE (когато става дума за моторно масло), а също така и спецификациите API и ACEA (в зависимост от продукта). На лицевата страна на етикета са изброени само най-висшите класове на API и ACEA, на които отговаря продуктът.
Обратната страна на етикетите е претърпяла минимални изменения, за да се съчетае хармонично с оформлението на лицевата страна на етикетите. Задачата на етикета върху обратната страна на тубите е предоставяне на точна допълнителна информация и подробни сведения за приложението и качествата на продукта.
Преминаването към новите етикети ще отнеме приблизително от три до шест месеца. Отначало нови етикети ще имат 5-литровите опаковки на следните продукти: Giga Light MV 0530 LL, Mega Light MV 0539 LE, Mega Light MV 039, Super Power MV 0537 и Super Star MX 1547.
За оформянето на новите етикети на компания ADDINOL помогна известният немски дизайнер Арно Хохщайнер от дизайнерско бюро Designkitchen, чиито продукти, освен тези, се намират в магазина Apple iTunes в списъка на 100 най-продавани приложения за iPhone.